Taller de lectura CEE. Vida Montserrat

Premi Bones Pràctiques 2014

El jurat ha destacat:

- La transversalitat del projecte. Tots els alumnes del centre fan tallers de Lectura Fàcil.
- La vinculació de la lectura al projecte curricular del centre.
- L’impacte lector en tots els alumnes.
- L’aposta del centre per la Lectura Fàcil.

Fitxa tècnica

Any de publicació: 
2014
Tipologia del document: 
Idioma: