Bones pràctiques

Premi Bones Pràctiques 2012

El jurat ha destacat:

- Pioners: de les primeres biblioteques amb club LF.
- 5 clubs LF: biblioteca escolar oberta a tots els col·lectius LF. Cohesió social.
- Implicació d'entitats del municipi i l'Ajuntament.

Premi Bones Pràctiques 2018

El jurat ha destacat les millors pràctiques de l'any 2018.

Premi Bones Pràctiques 2018

El jurat ha destacat les millors pràctiques de l'any 2018.

Premi Bones Pràctiques 2017

El jurat ha destacat:

- Creació d’activitats no laborals al Centre Ocupacional.
- Projecte integral.
- Gran quantitat d’activitats paral•leles de qualitat.

Premi Bones Pràctiques 2017

El jurat ha destacat:

- La valentia de fer una revista en LF per a tot l’estat.
- Bona col·laboració entre públic-privat: hi col·laboren associacions.

Premi Bones Pràctiques 2017

El jurat ha destacat:

- La continuïtat del projecte.
- Integrador i innovador.
- Un club de lectura que va més enllà: relacions humanes.

Premi Bones Pràctiques 2017

El jurat ha destacat les millors pràctiques de l'any 2017.

Premi Bones Pràctiques 2016

El jurat ha destacat.

- El bon exemple per treballar la LF a l'aula.
- Molts recursos per complementar la lectura.
- Idees molt bones i innovadores.